דלג לתוכןדלג לפוטר

כתבו עלינו ב TheMarker

יצירתיות ומקצועיות מעצבים את הבטיחות בארגון

פורסם על ידי רואי פרסול, ב TheMarker Labels | שירות לעסקים יוני 24 | 19.06.2024לחצו לקישור לכתבה
חברת ה.ב בטיחות Consulting HB מובילה בהטמעת תרבות בטיחות בארגונים, על ידי ביצוע אבחון מקצועי לאיתור חוזקות וחולשות, יצירת מפגשי הדרכות ייחודיים לאוכלוסיית שונות, לדרגים שונים ובתחומים מגוונים. "הבטיחות היא חלק אינטגרלי מחיי הארגון ומטרותיו," מסבירה מנכ"לית החברה, הדס בלום
 

חברת ה.ב בטיחות Consulting HB מתמחה בתחום הבטיחות והבריאות התעסוקתית. היא יוזמת ומפתחת פעילויות המאתגרות את העובב דים והמנהלים ומביאה את תחום הבטיחות לחלק מהתרבות הארגונית וליעדי הארגון.

המשנה למנכ"ל גלעד בלום הינו הזרוע הביצועית לפתוח בטיחות בחברות גלובליות ומטמיע מתודוב לוגיות בתחומי האיכות והבטיחות. בניהולו הוקם מערך המשרת ארגונים בתחום הבטיחות והאיכות. "הבטיחות היא חלק אינטגרלי מחיי הארגון ומב טרותיו," מספרת הדס בלום, מנכ"לית החברה: "הטמעת 'חשיבה בטיחותית,' דרכי פעולה ושיטות בקרה, יצרו הוויה שלמה לעשייה הבטיחותית. אנו תומכים במנהלים ובממוני בטיחות בתהליכי תכב נון, ביצוע ובקרה של הפעילות. חברתנו מובילה בהטמעת 'תרבות בטיחות כוללת' בארגונים על ידי ביצוע תהליך אבחון מקצועי הכולל לא רק בחינה של סך הפעולות הנדרשות על-פי חוק, אלא גם תרבות בטיחות. אנו מפתחים מארג התפור למידות הארגון תוך שילובם של מנהלים העובדים בפיתוח וביישום. אנו מהווים stop one shop ומרכז ידע עדכני בעולמות התוכן הללו, לעובדים ולמנהלים."

למעלה מ30- שנה פועלת החברה בארגונים כמו אינטל, שטראוס, מקורות ורכבת ישראל. "שמנו כיעד את נושא החדשנות והיצירתיות," מסבירה הדס ומבארת: "אנחנו מגיעים מבחוץ ומביאים את השליטה בחוקים ובתקנות, חדשנות בתחום הטכנוב לוגי, הדיגיטלי וה.AI- אנחנו מאתרים אתגרים בהם הארגון נדרש להתמקד ובונים עבורו תוכנית ייעוב דית תוך ביצוע אימון למנהלים, שיתוף העובדים ותמיכה במנהלים. ההתערבות בבטיחות מטמיעה שיטות עבודה, שפה והתנהלות תוך ארגונית. semicons HBC-US בעלת ניסיון של כ17— שנה בתחום מתן שירותי הבטיחות לחברות מוליכים למחצה. היא שותפה נאמנה בלויווי מהפרוייקטים המורכבים והיקרים בעולם, מבניית מפעלים ועד התקנת מכונות לייצור שבבים. החברה פועלת כעת בישראל, בשלוש מדינות בארה"ב ובאירלנד, ומספקת שירות ייחודי. בחברה קיימים מומחים המובילים בעולם המייעצים גם מרחוק וגם באתרים השונים, הייעוץ מתמקד בעולם הבטיחות עם התמחות ספציפית בעולם הכימיה והתהליכים של התקנת המכונות ושלבי הייצור.

ארגון מערך הבטיחות

בה.ב בטיחות Consulting HB מאמינים שהבב

טיחות היא הדופק החי של כל גוף; על פיו ניתן ללמוד על המקום ממנו צמח הארגון ומהן הפסגות

אותן הוא מתכנן לכבוש. ארגון שחפץ להתקדם

מוכרח לאמץ ערכים, הרגלים והתנהגויות שמב שקפים את המצוינות אליה הוא שואף. תרבות בטיחות המשלבת הדרכות היא בבחינת אבן היסוד של ארגונים גדלים ובו בזמן מדד לכך.

יוחי אינדק, סמנכ"ל הפיתוח המקצועי בחברה: "אנחנו יודעים לבצע את הפעילויות הנדרשות על מנת לקדם ארגון בתחום הבטיחות, מהמנכ"ל ועד העובד בחזית היצור. אנחנו יודעים לבחון את רמת העשייה בתחום הבטיחות בארגון ולזהות פערים בין היעדים שלהם לבין העשייה הקיימת בפועל, וכן לגבש תהליכים שמכילים את הערכים הנדרב שים ולייצר את הכלים למימוש התהליכים הללו תוך הטמעת תרבות בטיחות בארגון. ארגונים רבים שבויים בקונספציות של עצמם ואינם מצליחים לחולל שינוי. כשבאה חברה מבחוץ ובוחנת את התנהלות החברה, הדברים לפתע נראים אחרת. אנחנו בוחנים את נושא הבטיחות, מציגים לחבב רה את החוזקות והחולשות שלה, מגישים הצעה לתוכנית עבודה ומלווים אותם לאורך כל הדרך." "ניקח לדוגמה את עולם הקבלנים – שוק העבוב דה עובר מהפך. הארגונים אינם בנויים להתמודד עם קבלנים חיצוניים, אנו מתמחים בבניית מודל להפעלת קבלנים בארגון, משלב ההחלטה להעב

סקתו, דרך שלבי הקליטה והפיקוח, ועד לשלב

הערכתו בסיום פעילותו. המודל האמור מבטיח שתקטן הסבירות לאירוע בטיחותי מפעילות הקב בלן או שעובדיו יפגעו מפעילות הארגון. בנוסף, זה מעיד שהארגון עומד בתנאי הרגולציה ולא חשוף לתביעות, וגם יעיל כלכלית. חלק מיתרוב נות המודל הן בבניית בנק של קבלנים שתכליתו להבטיח שהארגון לא יצטרך להכשיר קבלן בכל פעם מחדש. קיים קושי לקדם את יעדים ולהבטיח שהם עומדים באמות מידה בטיחותיות נדרשות ואנחנו יודעים לשלב את שני הדברים הללו יחד," מוסיף אינדק.

ה.ב. בטיחות Consulting HB פיתחה מודל "תרב בות בטיחות כוללת" הנשען על פיתוח והפעלת נאמני בטיחות, העצמת מנהלים ויצירת מערך המביא להישגים בבטיחות. המודל זכה לתמיכת "קרן מנוף" של המוסד לביטוח לאומי לביצוע מחקר ב10- מפעלים. ייחודיות החברה טמונה בפיתוח שיטות הדרכה והנחייה המערבות את העובד באופן אקטיבי, ומעשירות את הידע שלו לפעול לשיפור הבטיחות.

ה.ב בטיחות Consulting HB משכללת באופן מתמיד את ההדרכות אותן היא מבצעת בארגוב נים גדולים וקטנים כאחד ומציבה לשירותם את

כלי ההדרכה המתקדמים ביותר. "אנו מפתחים שיטות למידה המבטיחות עניין ושותפות מצד הלומדים ועלייה דרמטית באפקטיביות הלמידה; התכנים מפותחים במיוחד עבור כל ארגון. החבב רה ממשיכה לשכלל תהליכים, מפתחת פתרונות לעולם התעסוקה המשתנה ולהבדל הבין דורי, לארגונים חדשים וותיקים ולתפיסות המתעצבות בכל יום," הוא אומר.

פריצה לעולם הדיגיטלי –מערכת VITRA

החברה הקימה את "ה.ב. חדשנות" שפיתחה

את ,VITRA מערכת לניהול הבטיחות, האיכות ואיכות הסביבה. המערכת מאפשרת לכל עובד לדווח ולקבל מידע בהתאם לנדרש ולכל מנהל או בעל עניין בארגון לקבל תמונת מצב בכל רגע, במטרה לשלוט בביצועים. VITRA חוסכת עלויות, ומאפשרת שליטה בשלושה וורטיקליים – אנשים, ציודים ומיקומים, כל זאת בכל שפה נדרשת – כל עובד וכל מנהל בשפתו. VITRA משקפת למנהב לים את כלל הביצועים ביחס לפעילות עובדים, מיקומי ציוד ותקינותם. שליטה בביצועי ההדרב כות, הטמעת תרבות של מבדקים, ניהול קבלנים, כניסת אורחים ומבקרים ועוד. המערכת מוטמעת בתעשיות מזון, אנרגיה, תעופה, רפואה ובנייה. היכולות עומדות לשירות מפעלים קטנים, גדולים ומבוזרים, וכן לקבלנים פרטיים.

HB Online academy- מערכת לומדות בנושא בטיחות

אקדמיית הבטיחות של ה.ב. בטיחות HB Consulting מציעה מגוון של לומדות בטיחות מקצועיות המאפשרות לכל עובד לבצע הדרכה באופן מקוון באמצעות פלטפורמת למידה חדשב נית, ובמקביל מבצעת מעקב אחרי ביצועי העובב דים ומשקפת זאת למנהלים. באמצעות "אקדמיית הבטיחות," עובדי החברה עוברים הדרכות בטיחות המותאמות לתפקידם בכל זמן ומכל מקום, תוך מזעור ההפרעות בשגרת העבודה היומיומית, וכל זאת מהמחשב או מטלפון נייד. למידה באמצעות האקדמיה לא רק משפרת את אפקטיביות מסירת המידע הבטיחותי של כוח העבודה, אלא גם מגדיב לה את היעילות התפעולית הכוללת. את האקדב מיה בנינו מתוך המחויבות שלנו לתחום הבטיחות ולמצוינות בהדרכה ולמידה.
כל הקורסים נוצרו בקפידה על ידי צוות מומחי בטיחות, ומחלקת פיתוח ההדרכה Learning HB בהובלת הדס בלום, והם מתעדכנים באופן רציף כדי לעמוד בחוקים ובתקנות העדכניים ביותר

"אקדמיית הבטיחות" | academy.hbconsulting.co.il

x

צור קשר

    דילוג לתוכן